Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Οικογενειακή φωτογραφία και Καλό Ταξίδι.....!

Μα δεν φαντάζεστε τι φιλάρεσκες που είναι αυτές, οι μικρές μασκωτίτσες.

Κι οι απαιτήσεις τους ... Θεούλη μου.  Βάλε μου ένα φιόγκο εδώ (η μία) κι εμένα ένα λουλούδι μπουτονιέρα (η άλλη), εγώ θέλω τζόκευ καπελάκι (η τρίτη), όλες είχαν τις απαιτήσεις τους.

Αφήστε που ήθελε η κάθε μιά να ετοιμαστεί πρώτη.

Και μετά βέβαια άρχισε η ανυπομονησία
"τι έγινε?  Ακόμα να τελειώσεις?  Πότε θα φύγουμε?"

Με τρέλλαναν.  Κι όσο περισσότερες μαζευόντουσαν, τόσο πιό δυνατές οι φωνές τους.

Η πρώτη "βαλίτσα" δεν τις χώρεσε.  Μετακόμισαν σε μεγαλύτερη κι είναι τόσο βιαστηκές που κάθονται εκεί στιμωγμένες μέρες τώρα, η μιά πάνω στην άλλη.

Προχθές έστησα αυτί το βράδυ ν'ακούσω τι λένε.  Δε θα το πιστέψετε, έκαναν όνειρα γιά τα χεράκια που θα της κρατήσουν.  Και τσακωνόντουσαν ποιά θα την αγαπήσουν περισσότερο απ'την άλλη.

Αφού και η Μπάμπυ δεν άντεξε τις φωνές και τη φασαρία τους και τις άρχισε στο γάβγισμα.

Ομως έφτασε πιά η στιγμή γιά το μεγάλο ταξίδι τους.

Στολισμένες και φρεσκαρισμένες, στριμώχτηκαν η μιά δίπλα στην άλλη 40 τοσοδούλες να φωτογραφηθούν (ενθύμιο για τη "μαμά") και να μπούν στην αποσκευή τους γιά να ταξιδέψουν.


Ρένα μου, ετοιμάσου!

Σε προειδοποιώ πάντως, πως και λίγες μέρες να τις κρατήσεις στο σπίτι σου, θα σε τρελλάνουν.  Γλωσσοκοπάνες ολκής, γλώσσα δε βάζουν μέσα τους, μέρα ή νύχτα.

Εγώ τους είπα το "καλό-ταξίδι" και τους ευχήθηκα να πάνε σε αγαπησιάρικα και ευγενικά χεράκια.

Καλό ταξίδι μικρές μου

15 σχόλια:

  1. Εξαιρετικά, τι να πω, τα λάτρεψα...
    to alataki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΕΣ ΟΙ ΘΥΓΑΤΕΡΕΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΧΑΡΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενα μου αν δεν επιτρέπετε να φωτογραφισετε τα παιδια ειναι κατανοητο. Δωσ τους την αγαπη μου μαζι με την καθε μασκωτιτσα. Δεν εχω ιδεα πως θα τους τις μοιρασουν που δεν μοιαζουν η μια με την αλλη. Φανταζομαι στην τυχη οποια πιασει το καθε παιδακι. Εγω θα εβαζα ενα ενα παιδακι να πιασει στα τυφλα μια κι οποια του τυχει. Αλλωστε τα παιδια στους γονεις ετσι πηγαινουν ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ. Χιλια ευχαριστω και παλι για την μεγαλη σου βοηθεια. Χωρις εσενα δεν θα μπορουσαν να πραγματοποιήσω την επιθυμια μου αυτη! Σου στελνω την αγαπη μου!

      Διαγραφή
  3. Καλέ τι όμορφα κουκλάκια είναι αυτά!!! Σίγουρα θα τα χαρούν τα παιδάκια... μπράβο κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμάν !!! τι ομορφες που είναι!!!!!!! χαρά που θα κάνουν τα παιδιάααα!!!μπράβο Τζιντζερούλα ..!!!καλό τους ταξίδι... και τι ταξίδι μακρινό..!! καλώς να ωρίσουνε στην πατρίδα.. σιγουρα θα τις λατρέψουνε.. φιλακια πολλα πολλα σαν τις μασκωτίτσες σου.. φιλενάδα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαιρούλα μου κουκλίτσες οι μικρούλες σου... η μια ποιο όμορφη από την άλλη!!!!!!!!!! Τα παιδάκια θα τις χαρούν πάρα πολύ!!!!!!!! Υπέροχη η ιδέα σου να γίνει αυτή η προσφορά για τα παιδάκια!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. μπράβο Μαίρη ! δίνεις πάντα χαρα! αυτή είναι η αποστολη σου στο κόσμο τελικά! σε λατρεύω
    email σου στείλε μου γιατί δε το έχω σαυτον το υπολογιστή που είμαι τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φώφη, Ρούλα, Βίκυ, Νίκο σας ευχαριστώ γιά τα καλά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΣΩ ΑΛΛΟΥ ΜΕΣΟΥ >


    Sofia Kotzia 12/2, 10:52pm

    40 Μασκωτίτσες, ούτε μια ούτε δυό, 40!!! ΕΥΓΕ !!
    Άξια η δημιουργός τους και σίγουρα θα φέρουνε πολλή χαρά στις όμορφες φατσούλες που θα τις παραλάβουν...
    Δεν ξέρω ποιός θα φερει εδώ γούρι σε ποιόν...οι Μασκωτίτσες στα παιδιά που θα τις λατρέψουν ή τα παιδιά στις Μασκωτίτσες που θα βρουν σπιτικά...
    Τι σημασία έχει όμως αυτό, το νόημα είναι ένα ; ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΞΕΤΕΛΕΣΘΗ...Το' πες και το έκανες ...
    Κι ήθελε κόπο και χρόνο και χρήμα ακόμα,μα κυρίως ήθελε ΟΡΑΜΑ και ψυχή και δέσμευση, δέσμευση απέναντι σε επιταγή εσωτερική, χρέος καρδιάς...
    Μιας καρδιάς που μας έχει συνηθίσει να αγαπάει..βαθιά!!
    Σε ευχαριστούμε που μας θυμίζεις πόσο απλό είναι να είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ..!!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες όλες..ποια να διαλέξει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι φανταστικες η Μασκωτιτσες ....υπέροχες !!!!!!! τα παιδάκια τα τρελαθουν..... ακόμα και τα μεγάλα παιδιά...
    κάλο τούς ταξίδι .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι όλες υπέροχες!!!Κρίμα που δεν είχα χρόνο να συμμετάσχω κι εγώ τελικά :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ βρε Μαιρούλα μου... Με συγκίνησες πολύ, πάρα πολύ...
    Το σίγουρο είναι ότι θα βρουν τις πιο ζεστές αγκαλίτσες οι πανέμορφες κοκέτες!

    Αγκαλιά μεγάλη και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα από Θεσσαλονίκη!!!!!!!!!!Λάτρεψαααααααα κυριολεκτικά τις μασκωτίτσες!!!!!!!!!!Γεια στα χεράκια σας!Θα ήθελα να αποκτήσω μία!Αλήθεια πουλάτε;Θα τρελαθεί η κόρη μου,αλλά νομίζω εγώ περισσότερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα προσβλητικα σχολια θα σβηνονται αμεσα 😉